default-page-img

Споживачам

ТОВ «МЕК» здійснює розгляд звернень, скарг, претензій та повідомлень споживачів за адресою:

вул. Мала Морська, 108/5, м. Миколаїв, Миколаївська обл., Україна, 54030

Tелефон: +380983441317

E-mail: kanc@mek.mk.ua

Режим роботи центру обслуговування споживачів:
понеділок-п’ятниця з : 09:00 до : 18:00 години.
обідня перерва з : 13:00 до : 14:00 години.
субота-неділя – вихідні дні.

Споживач може подати звернення/скаргу/претензію шляхом:

– подання письмової заяви на особистому прийомі у керівництва ТОВ «МИКОЛАЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ»;

– подання письмової заяви поштовим зв’язком на адресу ТОВ «МИКОЛАЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ»;

– в електронному вигляді за наведеною нижче формою.

Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензії споживача:

– обов’язково повинно бути вказано повне найменування споживача відповідно до установчих документів, юридична адреса, адреса місцезнаходження об’єкта електропостачання; – викладено суть порушеного питання, пропозиції, заяви, скарги, повідомлення тощо; – письмове звернення/скарга/претензія споживача повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. До звернення/скарги/претензії споживач має додати наявні оригінали або належним чином завірені копії рішень, які приймалися за його зверненням/скаргою/претензією раніше, а також за наявності документи, необхідні для розгляду звернення/скарги/претензії, які після його (її) розгляду повертаються споживачу. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді, також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.

Попередня відповідь на звернення/скаргу/претензію споживача надається протягом 1 (одного) робочого дня від дня отримання звернення/скарги/претензії, якщо у ньому вказана адреса електронної пошти споживача, номер телефону.

Звернення/скарги/претензії/повідомлення споживачів розглядаються по суті у строки, встановлені чинним законодавством, залежно від предмету питань, порушених у них.

Енергоефективність
Загальний порядок зняття показів засобів вимірювання
Загальні умови електропостачання
Зміна електропостачальника
Зразок платіжного документа
ІКЦ
Колл-центр компанії
Корисні посилання
Оператори системи розподілу
Права споживачів
Приклад-роз’яснення рахунку за електричну енергію
Структура купленої електричної енергії у 2018 році
Центри обслуговування споживачів
Вплив на довкілля
Електробезпека
Інструкція про порядок подання
Процедура розгляду
Форма подання
Показники якості надання послуг з електропостачання
Порядок компенсації за недотримання показників якості електропостачання
Розмір компенсації за недотримання показників якості електропостачання
Відключення
Відновлення